Zvedne ti rapidně prodeje - ale!

24.10.2023

Co rozhodně nedělat v kontaktu s klientem, pokud nechceš manipulovat, ale chceš mít ideálního, spokojeného a pokud možno opakovaně se vracejícího se klienta?

"PARFÉMOVÝ PRODEJ: ZÁKAZNÍK SMRDÍ A PO VYSTŘÍZLIVĚNÍ HO ČEKÁ KOCOVINA".

Když nevidíš hodnotu v tom, co prodejce nabízí, jakákoli cena je moc vysoká. Přesvědčování není cesta. 

Naopak, když vidíš hodnotu a je to to TVOJE, zaplatíš klidně několikanásobek toho, co ti prodejce předtím nabízel jako super výhodnou cenu.

Když zákazník v takovéhle manipulaci koupí, smrdí (od "parfémů" ještě týden) a čeká ho kocovina až vystřízliví, že nakoupit vlastně vůbec nechtěl…! 

Není divu, že máme obavy prodávat, když ta představa prodeje je takováhle.

 Vnímej klienta, když s ním mluvíš/píšeš… 

A podívej se na to, jak můžeš ten prodej pojmout, aby tě to bavilo, bylo v tom pohodově tobě i tvým klientům...

Začít můžeš pochopením, kde většina online podnikatelek dělá chyby ve strategii, cenotvorbě i volbě klientů - a jak se takovým chybám vyhnout.