Zvedne ti rapidně prodeje - ale!
Co rozhodně nedělat v kontaktu s klientem, pokud nechceš manipulovat, ale chceš mít ideálního, spokojeného a pokud možno opakovaně se vracejícího se klienta?
"PARFÉMOVÝ PRODEJ: ZÁKAZNÍK SMRDÍ A PO VYSTŘÍZLIVĚNÍ HO ČEKÁ KOCOVINA".
Když nevidíš hodnotu v tom, co prodejce nabízí, jakákoli cena je moc vysoká. Přesvědčování není cesta.
Naopak, když vidíš hodnotu a je to to TVOJE, zaplatíš klidně několikanásobek toho, co ti prodejce předtím nabízel jako super výhodnou cenu.
Když zákazník v takovéhle manipulaci koupí, smrdí (od "parfémů" ještě týden) a čeká ho kocovina až vystřízliví, že nakoupit vlastně vůbec nechtěl…!
Není divu, že máme obavy prodávat, když ta představa prodeje je takováhle.
Vnímej klienta, když s ním mluvíš/píšeš…
Začít můžeš pochopením, kde většina online podnikatelek dělá chyby ve strategii, cenotvorbě i volbě klientů - a jak se takovým chybám vyhnout.
Zajímá tě více podobné inspirace a praktických návodů? Zkus členství.
![](https://5412696816.clvaw-cdnwnd.com/31205e3d380088aae998d47424786cbe/200000053-c2a69c2a6b/kytic%CC%8Cka%20bez%20pozadi%CC%81%20HQ.png?ph=5412696816)