Zvedne ti rapidně prodeje - ale!
Co rozhodně nedělat v kontaktu s klientem, pokud nechceš manipulovat, ale chceš mít ideálního, spokojeného a pokud možno opakovaně se vracejícího se klienta?
"PARFÉMOVÝ PRODEJ: ZÁKAZNÍK SMRDÍ A PO VYSTŘÍZLIVĚNÍ HO ČEKÁ KOCOVINA".
Když nevidíš hodnotu v tom, co prodejce nabízí, jakákoli cena je moc vysoká. Přesvědčování není cesta.
Naopak, když vidíš hodnotu a je to to TVOJE, zaplatíš klidně několikanásobek toho, co ti prodejce předtím nabízel jako super výhodnou cenu.
Když zákazník v takovéhle manipulaci koupí, smrdí (od "parfémů" ještě týden) a čeká ho kocovina až vystřízliví, že nakoupit vlastně vůbec nechtěl…!
Není divu, že máme obavy prodávat, když ta představa prodeje je takováhle.
Vnímej klienta, když s ním mluvíš/píšeš…
Začít můžeš pochopením, kde většina online podnikatelek dělá chyby ve strategii, cenotvorbě i volbě klientů - a jak se takovým chybám vyhnout.
Nejsi si jistá cenami svých služeb?
Vyplň si My Money Map, kterou získáš jako bonus k free masterclassu mé mentorky Denisy, a SPOČÍTEJ SI, jak se máš správně, prakticky ocenit a kolik klientů potřebuješ měsíčně získat. Přestaň hádat. Základem tvých úspěšných prodejů je znát svá čísla. Neboj se jim podívat do očí.